ایرانسل

ساخت وبلاگ

همان طور که می دانید، هر سال همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، اپراتورهای تلفن همراه طرح های ویژه ای را ارائه می دهند و هدف آنها جلب رضایت مشترکین است. حال ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بسته ی مکالمه ی هدیه ۴+۴۰ را برای مشترکین عرضه کرده است.
طرح های ویژه ایرانسل برای ماه مبارک رمضان اعلام شد

طبق گزارشات، اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 1443 هجری قمری،هدایایی از جمله بسته ی مکالمه هدیه ۴+۴۰ و بسته ی مکالمه سحرگاهی، در قالب کمپین (تماس به وقت رمضان) برای مشترکین دائمی و اعتباری خود درنظر گرفته است.

بر این اساس، کلیه مشترکین ایرانسل، از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان، یعنی از 14 فروردین تا 11 اردیبهشت 1401، می توانند به ازای هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، چهل دقیقه بعدی آن را به صورت رایگان گفت و گو کنند. این طرح هدیه مکالمه، با شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من فعال می شود. با فعالسازی این بسته، بعد از 4 دقیقه مکالمه ی ایرانسلی (درون شبکه)، 40 دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود.

همچنین در تمام سحرگاه های ماه مبارک رمضان، مشترکین دائمی و اعتباری می توانند از ساعت 4 تا 6 بامداد، از بسته ی مکالمه یک ساعته ایرانسل به صورت رایگان استفاده کنند. این بسته مختص مکالمه ی درون شبکه ای است و فعالسازی آن، با شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من، امکان پذیر است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 19:49